En helt vanlig dag!

Idag har jag jobbat som vanligt, å med vanligt menar jag att det känns som en helt vanlig dag. Man har ju varit helt dagvild ett tag nu, det har varit röda dagar och fester mitt i veckorna, sen har man jobbat och softat på helgerna. Nu väntar iaf en helt vanlig arbetsvecka, jag jobbar i morrn oxå, sen är jag ledig på måndag för att sen jobba tisd-fred. På måndag kommer förhoppningsvis min Håkan hit, och Karin O, med eller utan familjer, det visar sig. Blir en liiite försenad glögg kväll, hoppas jag iaf, med tanke på att det är röd dag på tisdag igen så hoppas vi att det ska funka. *håller tummarna*, ska även åka å hälsa på Krillan och Robert (om han nu inte jobbar) på måndag f.m. en liten miss i planeringen, men det ska nog hinnas med det oxå.
Idag har Pernilla varit här, Jacob tittade oxå in en stund, vi har fikat, surrat lite och kollat på hockey. Trevligt var det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0