Tråkigt!

Har inte en susning om vad som händer idag mer än att jag börjar jobba kl 15.
Har en massa saker jag borde göra, med tanke på att det ser ut som ett bombnedslag här, å mamma kommer hit i e.m. för hon ska hämta Melvin på dagis, jag jobbar som sagt em. å Magnus kommer hem vid 18-19så då slipper Melle vara på dagis så länge :) å det skulle ju vara tokigt om Magnus blev ännu mer försenad å Melvin blev kvar riktigt sent på dagis, tror dom har öppet till 18.30 iaf, men ändå, tror inte att det skulle uppskattas. 

Borde verkligen sätta fart nu!! Men hittar ingen ork eller motivation. Antingen så får jag ta mig i kragen å spöa upp mig själv eller så bara vika upp fötterna å tippa ikull mig på soffan ett tag!!

Imorrn är det glöggkväll i Ocklahoma City iaf :)

Härligt!!

Kommentarer
Postat av: Anita

GGud va mysigt med glöggkväll... det luktar och smakar himelskt..

Ta ett måste i taget så har du snart betat av hela skiten...

KRAM

2009-12-11 @ 12:48:49
URL: http://norrlandshaxan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0