Mysigaste dagen :)



Idag har jag nog haft mysigaste dagen på länge. I morse låg jag kvar i sängen efter att Magnus hade åkt och bara mös. et luktade ljuvligt kaffe ända upp till mig, men jag vet  att det inte finns en enda droppe kvar när Magnus åkt, för han tar alltid med sig kaffe i en termos. När klockan började närma sig 8 gick jag över till Melvin och kröp ner bredvid honom, å där blev det ännu mera mys. Efter att ha ätit en mysfrukost å bara bråkat lite innnan vi kom iväg till dagis så var jag snart hemma igen. Då var det dax för snöskottning, om det är nån som råkat undgå det så har snön vräkt ner det senaste dygnet. Kom oxå på att vi köpte en snöskyffel i höstas som vi spräckte när vi skulle montera ihop den så jag körde med min bästa kompis långsopen :) Tror att den ska få sig tillägnat ett ett eget inlägg sen :) Iaf så blev det en vända till köpis för att köpa en ny snöskyffel, blöjor, dasspapper å lite andra förnödenheter:) fick sällskap dit av Andrea å Vicky så det var trevligt, även om det bara var en kort visit.

När jag sedan hämtade Melvin på dagis så bjöd dom på Lusse fika, Melvin var verkligen upprymd och fikasugen när jag kom. Det är så kul att se, han är så glad jämt på dagis, så skönt att han trivs så bra där och att det aldrig är nåt krångel.

Fikade igen när vi kom hem med Vicky och Andrea, sen myste Melle å jag i soffan innan Magnus kom hem med mat, snacka om vardagslyx :)

Efter det blev det lek ute i snön, Melvin verkligen älskar snön. Så i morrn blir det till att åka och köpa en pulka för bobben vi hade dög inte :)

Härligt härligt, nu har lugnet lagt sig å lill-troll sover, tror att jag ska gå å göra detsamma, Natti natt :0 )

Förresten bilden är från 11:e december 08, det var snö och bandy som gällde då oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0