Lördag :)

Inser nu när jag sitter å ögnar igenom bloggen att jag mest skrivit om sjukdomar å sprutor den sista tiden, men det är väl för att när man sjuk så blir det väl så att det upptar hela ens tid, å man vill ju inget hellere än att bli frisk, så först en liten kort resume på det sen lovar jag att det inte ska bli nå mer sjukdomssnack den här veckan iaf ;) Ja man blir väl piggare å piggare hela tiden antar jag, å Melle har varit lite bökig i natt, vet inte om det beror på sprutan men förmodligen så hade han feber, för han frös nog och ville ha täcke, jag gjorde ett halvdant försök att skicka på honom täcket för jag vet att han sparkar av sig det 2 sekunder senare, men då sa han åt mig igen:MERA! Så jag fick dra upp täcket ända till hakan på honom sen blev han nöjd. Han var rätt varm i natt den pojken, fast det brukar han iofs oxå vara. Verkar inte vara nåt större fel på han idag heller. Jag frågade honom igår om han hade ont i armen och fick till svar: Inte just nu! Så så var det med det.

I morse började Magnus jobba vid 5 tiden, hörde inte ens när han drog, men desto trevligare var det när han kom hem strax före 9, med nybakt bröd från centralbageriet, inte helt fel, det är vad jag kallar vardagslyx, även om det inte är vardag idag :)

Så har dan lunkat fram, just nu så sover både Melle å Magnus, i väntan på att Pepparkaksmonstren från Ockelbo ska anlända :) Sen blir det till att kavla å grädda pepparkakor :)



Melvin som fick hjälp av pappa att öppna chokladkalendrarna efter frukost i morse :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0