Kallt å lååångt å gå!!

I morse när jag släpade mina fötter ända bort till bilen som stod på motorvärmarplatsen som ligger superlångt bort, säkert 200m, så var jag super duper trött, å kallt var det oxå.
Antar att jag hade tur som kom hem helskinnad från Ockelbo igårkväll, eller i natt kanske man ska säga, var inte jätte sent men runt tolv skulle jag tro. Så lite mosig var jag allt i morse.
Fast det var helt klart värt det, vi hade supermysigt. Gjorde inte alltför många knop på jobbet idag heller så det var ingen fara.

Idag efter jobbet har jag haft riktigt lugnt å skönt, för Magnus å Melvin har varit till valbo och hälsat på Rasmus som kom hem från sjukhuset idag, eller tror att han är hemma på permis tills på onsdag.

Ikväll ska Magnus jobba :( känns som om det är typ femtielfte lördags kvällen jag sitter ensam hemma, tror han varit ledig typ 2 lördagkvällar på hela hösten, den ena var på Halloweenfesten den andra var lördagen efter det han varit på kryssning med jobbet på fredan å kommit hem på lördan. Såå lite tjötigt börjar det kännas nu.....
Jag skulle kanske oxå vilja göra nåt nån lördagkväll!!!!

Men men skit samma det lär ju inte hända i år iaf.



Juline lekte lip leken med mig igår, å Karin ville oxå vara med på ett hörn.

Kommentarer
Postat av: Carina Lindström

Varför har Rasmus opererat sig? Idrottsskada eller?

2009-12-12 @ 21:14:05
Postat av: Anita

Tänk så det kan va.,, en del önskar att de fick vara själva lite oftare,, Min mammma sa innan hon blev änka att hon hade varit borta ibland men aldrig (inte en enda kväll) själv.. Hennes gubbe var inte iväg på någonting själv på 40 år....

Kram

2009-12-13 @ 10:01:29
URL: http://norrlandshaxan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0