Jobbigt att jobba!!

Idag ha jag haft ett riktigt ansträngande arbetspass på hela en å enhalv timme.
Hade iofs delad tur från början men eftersom Magnus åker ner till Rasmus i uppsala så är det svårt för mig att jobba kväll. Blir lika i morrn oxå, då får jag jobba mellan 7.30-9.00 sen är jag ledig fram till 14, sen ska jag på nån cirkel utbildning mellan 14-16.30, blir en lång dag för Melle på dagis även om jag inte jobbar så många timmar. Fast jag tror att Mamma skulle komma å hämta honom på dagis vid 15 om hon kunde :)
Kan ju vara kul för dom att få träffas nån stund utan mig oxå, för det är STOR skillnad på Melvin när nån annan än jag och Magnus är med honom, eller om vi är med eller inte. Är inte vi med så är han som ett litet ljus och sköter sig exemplariskt, fast så fort jag eller Magnus dyker upp så växer hornen ut å han visar sitt rätta jag.
Fast det är ju bra att han sköter sig med andra iaf, annars skulle vi ju aldrig få lämna bort honom, eller ha en barnvakt.

I e.m. får jag finbesök :) ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0