Jag vill :

-bli frisk nu, eller iaf nyss :) orkar inte härja omkring med andnöd längre, fast det känns som att det vänt nu iaf, ikväll har jag varit riktigt skaplig. Nu ska man bara bli av med hostan oxå så blir det bra. Har ju faan varit krasslig i en hel vecka snart så nu får det faan räcka :)

-ha en fin blogg, men lyckligt ovetande så får man väl nöja sig med den man har om det inte finns nån vänlig själ som kan tänkas hjälpa mig då förståss.

-att det ska gå bra på BVC med Melvin när han ska ta influensa sprutan, å att han klarar sig från symtom så att han orkar kavla å knåda pepparkakor på lördag :)

-få sova ostört inatt, utan host attacker å utan terrorister. Natten som var var lite småjobbig, jag lackade ur på Melvin typ 03 i natt å det är ju inte det bästa, vanligtvis så brukar jag bara krypa ner i hans säng å lägga mig bredvid honom så sover vi vidare, men i natt var han alldeles omöjlig, han hade fått för sig att han skulle gå ner å kolla på tv då, å med tanke på min sömnbrist, astma,hosta,feber,snuva så var jag inte på humör. Men tack å lov för Magnus då, han kom in å la sig med Melle så att jag fick gå tillbaka till min säng å försöka att sova ostört vilket jag tror att jag gjorde :)

-ha singstar skivan Svenska Stärnor så man kan skråla lite när man blir frisk.

Kan säkert fortsätta att rabbla upp en miljon saker, men ja´g tror jag får fortsätta med det i morrn :)

För just nu vill jag gå å lägga mig :) Natti natt *

Kommentarer
Postat av: Anita

Tjena bruden och välkommen åter till det friska livet...

Du vet väl att det är svårt att sova när det är fullmåne.. Kanske även Melle känner av det,,,

Man får vara glad så länge man inte ylar och att det börjar klia i huggtänderna...

Kram Anita

2009-12-04 @ 15:05:40
URL: http://norrlandshaxan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0