Finbesök :)

Igår hade jag finbesök ifrån stan :)
Det var kära syster och Mille (J:s hund) som Pernilla tillfälligt är hundvakt åt, eller tillfälligt å tillfälligt, tror hon skulle ha honom eller dela honom med nån under en vecka iaf.
Melle var iaf överlycklig att Mille var med, dom lekte å busade en hel del även om Mille var lite avståndstagande till en början. Hulda var inte lika lycklig, hon gillar inte direkt hundar, men hon var med hela tiden och hade koll på honom iaf.

Idag har jag jobbat en skvätt och varit på bemötande cirkel och suttit hemma och druckit kaffe mest.
Har även haft en hel del besök idag oxå av div vänner. Å nu har precis K.O ramlat in så jag ska nog vara lite social med henne :)

  

Kommentarer
Postat av: Anita

Tjena Hulda Honey! Jag tror att din syrra delar hundvakten med en gammal Lidingökompis åt mej som heter Mari och som jobbar som "snut" i Gävle,,,,

Nu ska du kunna kommentera min blogg... Det var nåt knas med min inställning.

Kram

2009-12-10 @ 21:26:00
URL: http://norrlandshaxan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0