Påskhelgen!!

Har varit lugn å stilla men inte alls tråkig.

I Fredags var det Grillning igen, med syster yster. Hon hade bakat oxå, smaskig kladdkaka.

I Lördags var vi till Ockelbo å hälsade på Karin med barn, Håkan å hans 3 kom oxå dit, så det var full fart å väldigt livat vissa stunder, men supertrevligt som vanligt. Vi smaskade Tacos å massa godis, snackade massa skit å sjöng singstar.

Igår söndag jobbade M mest hela dan, han hann röjja lite på går´n innan han åkte, annars så var jag å Melle ute i sandlådan, gungade å åkte kana i det fina vädret. Krillan, Robert å Karin kom oxå förbi å fikade på e.m. Så det var trevligt att slippa vara.. själv ...är dumt å säga men utan vuxet sällskap iaf. Senare när M kom så kom även KarinO, det blev å surra lite till å kolla på Wipe Out.

Nu sover mina pojkar eftersom Magnus började vid 03 i morse å Melle var allmänt trött å grinig eftersom han inte ville somna igår kväll. Å jag ska väl snart åka å jobba jag. Börjar 13:30, men jag vill inte....


Vill hellre gå på kalas hos Bettan idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0