I Lördags var det fiske å party!!

07:00 i lördags morse gav sig Magnus mfl ut på sjön å skulle ismeta å angla, det slutade i att dom fick en toppendag på sjön med 21 gäddor å en abborre. Jag var hemma med Melle sen var vi med mormor på vårmarknad i Sandviken. Jag fick en ny plastvisp (bröt av min gamla förra veckan) å Melle fick en stoor Spindelmammen ballong =) Gissa om han älskade den? Allt som det är "Spindel"  på som han säger, så bara älskar han det.
Sen fixade Jag, Mamma å Pernilla lunch hemma hos Mamma medans Melle sov. Fajitas, det är smaskigt det. Efter ett tag var det dax för mig att åka hemåt,utan Melle, hade hoppats på en stödvila då, men det var några fyllon som var ute på sjön som ville ha skjuts hem.
När jag kom ut med bilen bortanför bynn, Stensängarna hade dom fiskat vid, så såg jag en lätt alkoholiserad Magnus ligga å simma några hundra meter ut i ca 15cm stöp, så han vra både klappfull å klissblöt när han kom in till land igen. Gissa om jag var lycklig. Inge kul å veta att man ska ha fest på kvällen å han är klappfull redan kl 17. Iaf så fick han komma hem å äta å ta en dusch så piggnade han iaf till, han höll sig nog vaken till 03 sen var det godnatt.

Jag hade skitkul hela kvällen som gick lugnt å fint fram till23 tiden nån gång, fast sen måste nån ha vridit fram klockan för sen var hon helt plötsligt 03-04, å trots att det fanns två coola killar som gillade att sjunga så var vi tvugna att stänga av Singstar när vaktbolaget dök upp. Det var så att grannarna inte uppskattade våran skönsång.
 
     

Så efter det fick det bli att man kramade kudden, även om det var lite liv å rörelse, å telefoner som ringde hela morgonen så lyckades man iaf sov till slut, tom Magnus kom å la sig efter att ha suttit med Gamnacke i soffan ett tag.

Jag hade iaf en ehlt underbar kväll = ) Tack alla ni som var där.

Kommentarer
Postat av: karin

helt underbar kväll ;)

2009-04-09 @ 22:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0