Melle å Bettan



Idag har man jobbat som vanligt, när jag kom hem så hämtade jag en nyvaken Melle på Dagis. Sen kom Karin å Rebecka och fikade. Som vanligt så trivs Melvin i Rebeckas knä, älskar att gosa med henne. Å jag tror att det är ömsesidigt. Dom gick hem å jag å Melle fixade lite käk och kollade på OTH samtidigt. När vi mumsat klart kom Magnus å Rasmus hem lite senare än vanligt pga jobb å hockey träning. Efter maten var vi ut och spelade hockey/bandy i snön. Nån form av boll/puck sysselsättning med klubba var det iaf. Melle njöt i fulla drag av att få vara ute å umgås med Rasmus iaf. Blev lite bilder knäppta oxå, annars brukar jag vara rätt dålig på det. Blev även en julkortsbild tagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0