Låång lördag!!

Igår var Melle och jag övergivna,eller egentligen inte för det var massa folk här i omlopp. Det jag menade var att Magnus å Rasmus mfl drog till Jönköping för att se HV71-Brynäs (2-2 efter förlängning)
Jag å Melle var ut en kort sväng på f.m. innan vi gick till konsum med Karin. När vi kom hem igen var det iaf lunch dax, jag började att kocka, men när Krillan å Robert ramlade in blev Melle lite smårädd för Krillan å blev som ett silvertape liknande plåster på mig, så det var bara att sätta sig ner å så fick Karin ställa sig vid spisen ist. Tur att det finns backup ;).

På e.m. när Melle sov kikade även Åhlander förbi en sväng, han ville låna bilen så han slapp ta bussen till jobbet.

När Melle vaknat så tog vi oss till sandviken för att käka å hälsa på Mormor & Morfar. Där blev det både glögg å fika, fick även med mig en kudde och ett par byxor hem som mamma har lagat. Abborefile fick vi ju oxå, det har ju visat sig att Melle är galet förtjust i fisk.

Vi hittade hem igen precis i tid till Stjärnor på is.Var ju bara ett fel att min Favvis Jesper inte vann, juryn var ju helt enig å allt att Jesper borde vinna, men men vad har en fotbollskille att sätta emot när vi snackar Idol-vinnare? Tydligen så räckt inte rösterna iaf...
Efter det fick jag iaf Melle i säng, 22.36, lite sent kanske men hade verkligen ingen lust att krångla med honom, så jag körde uttröttningsmetoden ist, tog typ 4min att få honom att sova  när jag väl la ner honom. Strax efter 12 så kröp jag oxå ner i sängen, riktigt najs var det, att få ligga å vräka sig i hela 180 sängen. Å ända till halv tio sov vi i morse. Snacka om lyx-sovmorgon. Har iaf nyss ätit frulle, å ska väl börja fundera på vad vi ska ha med oss till Furuvik. Ska åka till Furuvik på julmarknad med Krillan å Liam i e.m. Blir kanske lite bättre stämning idag när det ligger lite snö på marken,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0