Äntligen har det varit party

Skrev ju som sagt att vi inte fick tillgång till Labbis i fredags, så desto mer blev det ju att göra i lördags, å med ett monster barn på ett å etthalvt år är det lite svårt att båda ska kunna gå fri och göra massa saker. Så det blev ju naturligtvis Magnus "stackkarn" som åkte på att lasta bilen full ett antal ggr med öl å en massa annan smarigg dricka, musikutrustning m.m, var ju inte lite grejjer direkt. Han slet som ett djur hela dan tror jag. Melvin skulle som sagt åka till Mormor å Morfar, å sova där för 1:a ggn, så dom hämtade honom vid fyra å kom väl iväg till halv 5. Då fick man lite tid till å pynta sig, platta hår osv. Hade även köpt sprayglitter till håret, men det visade sig att den burken inte tålde att man spelade lite bandy med den, vilket Melle hade gjort. Så när det var dax att spraya lite glitter i håret sprutade det precis överallt, vilket resulterade i att jag fick glitter överallt, å burken tog slut eftersom all gas oxå åkte ur.
Väl på Labbis vid 18 tiden var det fortf lite grejjer att fixa med, bor dom skulle ställas ut, ljus som skulle tändas, bålen skulle fixas, å massa annat pyssel. I början var det lite segt på festen å jag är inte heller riktigt nöjd med trubaduren, var liksom inget ös i honom, han hade slut på alla party låtar..... Annars så hade jag väldigt  kul, fast jag vet inte riktigt vad som hände eller vad jag gjorde, känns mest som om man gled omkring hela kvällen, surrade med allt å alla. Utom när jag satt ner å pratade med Håkan. Kvällen tog väl slut vid 03 nån gång, var eftergädda på g, men det var för långt att gå när man skulle hem igen, så det blev till att krama kudden ist. Morgonen efter var det frukost och städdax, gick kanonfort att städa, vi var 8 st så det tog bara en å en halv timme, TACK ALLA NI SOM HJÄLPTE TILL Å STÄDA.
På e.m.kom Melle hem, trodde nästan jag skulle bli tvungen att efterlysa honom, men dom hade varit i Högbo på Julmarknad, å allt hade gått jättebra. Så nu har man barnvakt om man skulle vilja göra nåt på juldan eller nyårsafton.

Vad ska alla ni andra göra? Jag är i valet å kvalet, är sugen på juldan, men det kommer ju vara så jävulskt mycke folk ute då, så jag tror att Nyårs Afton lockar mer med en hemma fest, lite spel å kanske lite singstar?? Om man nu inte kan få båda??? Vet inte vi får väl se....



Pernilla & Mattias

Annso & Björn

Kommentarer
Postat av: Karin

Singstar, singstar.. röstar lite bara .....

2008-12-17 @ 22:37:42
Postat av: Karin

Singstar, singstar, singstar.. Röstar lite bara :-)

2008-12-17 @ 22:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0