Äntligen Fredag!

Idag har man jobbat som vanligt igen, fast dock inte längre än till12. Strulade till det lite i morse oxå, råkade ta fel bil till jobbet, har ju bara barnstol i en bil, å Magnus å Melvin skulle ju åka å handla plastmuggar å snacks å grejjer inför festen i morrn, men tack å lov så löste det sig, TACK vare snälla, förstående människor. Fick iaf åka i turbofart till FBA å byta bil.
Efter jobbet trodde jag att jag skulle få hämta nyckeln till Labbis, där festen ska vara, å fick då reda på att lokalen var uthyrd i kväll, så det blir inge festfix ikväll iaf, får ta allt det i morrn ist. Hann fixa lite här hemma ist, inte för att det blev så mycket, men ändå...
Kvällen har jag å Melle tillbringat framför tv:n med Idol finalen, var väl rätt väntat att Kevin skulle vinna. När Melle äntligen somnat 22.15 fick jag ännu lite tid att fixa, men som läget är nu så sitter jag fast här. Har kollat på gamla bilder och fastnade vid dom av Sikhjälma, sommarstället. Längtar verkligen till sommaren, tänk att få sola bada och åka båt. Hmmm.... ni får några smakprov i bildväg. Annars så tänker kag fokusera på Lucia festen i morrn och gå å lägga mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Googlade på Sikhjälma och detta kom upp. Bilder från hamnen ser jag. :) Visst är det vackert men kontrasterna mellan sommar och vinter är stora. Som sommargäst ser man byn från dess mest fördelaktiga sida. Just nu, när vinden viner i knutarna och havet stormar, så känns sommaren långt borta.

2008-12-14 @ 18:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0