1:a å 2:a December

Igår var jag hemma mad Melle mest hela dan, tyckte han kändes lite hängig, å tog en extra sovstund på f.m.
Var ju inte helt fel för då fick ju jag oxå sova lite xtra.
Fast sen bröt helvetet lös ist, Mellelyckades att krossa ett glas, bada alla smutskläderna i sitt eget badvatten som var upptappat i badkaret, plaskblött blev det iaf, å våran tvättmaskin som gått sönder, så jag kan ju inte bara tvätta upp det, så nu ligger det väl i en Ikea kasse å möglar. Som tur var blev det lugnare på e.m. då tog han sig en lur på 2h igen, så då hann ju jag duscha å pynta mig.
Igår kväll var vi på Oden å käkade med Pärltanterna,riktigt trevligt var det oxå, å riktigt smarrig mat.

Idag tog vi iaf sovmorgon ända till kl 9, sen kom Karin å drack kaffe å åt frukost med oss.
Magnus kom oxå hem tidigt idag, å vid lunch så kom Björn. Han ville ha lite musik å diverse program i sin nya hårddisk, han hade väl lyckats formatera om sin dator så det mesta försvann.

Nu sover Melle å jag ska strax åka å jobba.

Kram så länge då....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0